Stanimir Agnieszka
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
E-booki
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(527)
Stanimir Agnieszka
(-)
Konopnicka Maria
(455)
Krzyżanowski Julian
(361)
Otwinowska Barbara
(309)
Słowacki Juliusz
(296)
Mickiewicz Adam
(282)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Kraszewski Józef Ignacy
(205)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Prus Bolesław
(176)
Sienkiewicz Henryk
(174)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Zarawska Patrycja
(150)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Rolando Bianka
(131)
Lange Antoni
(126)
Żeromski Stefan
(116)
Lenartowicz Teofil
(112)
Liebert Jerzy
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Shakespeare William
(95)
Wyspiański Stanisław
(95)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Roberts Nora
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Kasprowicz Jan
(81)
Norwid Cyprian Kamil
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Żeleński-Boy Tadeusz
(79)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(76)
Kosińska Aleksandra
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Polkowski Andrzej
(74)
Syrokomla Władysław
(74)
Dyrek Katarzyna Agnieszka
(73)
Mazan Maciejka
(73)
Kornhauser Julian
(72)
Oppman Artur
(71)
Webb Holly
(71)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Supeł Barbara
(69)
Andersen Hans Christian
(68)
Fabianowska Małgorzata
(67)
Grimm Wilhelm
(67)
Steel Danielle
(67)
Zarawska Patrycja (1970- )
(67)
Mróz Remigiusz (1987- )
(66)
Chotomska Wanda
(65)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(64)
Głowińska Anita
(63)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(61)
Ostrowska Bronisława
(61)
Pasewicz Edward
(59)
Siewior-Kuś Alina
(59)
Gralak Anna
(58)
Keff Bożena
(58)
Nesme Alexis
(58)
Stefańska Paulina
(57)
Zapolska Gabriela
(57)
Czechow Anton
(56)
Marlier Marcel
(56)
Szal Marek
(56)
Michalak Katarzyna (1969- )
(55)
Podsiadło Jacek
(55)
Ritter-Jasińska Antje
(55)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(54)
Delahaye Gilbert
(54)
Grabiński Stefan
(53)
Miłobędzka Krystyna
(53)
Fabisińska Liliana (1971- )
(52)
Król Michał
(52)
Roberts Nora (1950- )
(52)
Steel Danielle (1947- )
(52)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(51)
Olejnik Donata
(51)
Włodarczyk Barbara
(51)
Grimm Jacob (1785-1863)
(50)
Mirandola Franciszek
(50)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
2 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Prezentowana książka jest ciekawą propozycją wykorzystania narzędzi statystyki wielowymiarowej we wszechstronnej ocenie wiedzy i umiejętności uczniów. W dobie szybko zmieniającej się rzeczywistości oraz pod wpływem rozwoju technologicznego społeczeństwa przekształcają się w społeczeństwa informatyczne funkcjonujące w gospodarce opartej na wiedzy. Działania te wymagają ciągłego procesu doskonalenia kształcenia nie tylko na szczeblu podstawowym i średnim, ale również w systemie kształcenia przez całe życie. Autorzy opracowania postanowili zrealizować badanie, dążąc do osiągnięcia trzech celów: stworzenia bazy metod analitycznych, które umożliwią powtarzalne badania oraz precyzyjną ocenę poziomu wiedzy i umiejętności uczniów, wypracowania narzędzi wspomagających formułowanie rekomendacji decyzyjnych oraz sposobu oceny przewidywanych efektów podejmowanych decyzji w strukturze systemu edukacyjnego w Polsce oraz wskazania użyteczności zastosowanych metod jedno- i wielowymiarowej analizy statystycznej dla danych rzeczywistych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Zmiany zachodzące w badaniach marketingowych wyrażają się w rozwoju złożonych metod i technik modelowania oraz wizualizacji danych, a także w rosnącym zakresie wykorzystywania nowych technologii w procesach zarządzania informacją. Celem monografii jest zaprezentowanie osiągnięć w metodologii badań marketingowych wyrażonych przez rozwój baz danych, modelowania, a także metod i form wizualizacji danych. Monografia stanowi odpowiedź na rosnące potrzeby decydentów, którzy oczekują dzisiaj coraz bardziej pogłębionych analiz z wykorzystaniem coraz większej liczby danych i występujących między nimi współzależności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej