IBUK Libra
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(37317)
E-booki
(14594)
Proza
(9014)
Poezja
(5218)
Audiobooki
(1244)
IBUK Libra
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(602)
Komiksy i książki obrazkowe
(414)
Publikacje popularnonaukowe
(345)
Poradniki i przewodniki
(307)
Dramat (rodzaj)
(182)
Publikacje dydaktyczne
(170)
Czasopisma
(59)
Publikacje naukowe
(45)
Książka
(29)
Publikacje fachowe
(21)
Gry i zabawki
(19)
Książki
(18)
Publikacje religijne
(18)
Publikacje informacyjne
(14)
Druki ulotne
(11)
Ksiażki
(10)
Albumy i książki artystyczne
(9)
Proza
(8)
Ksiązki
(8)
Książki dla dzieci
(6)
Literatura faktu
(5)
Ksiązki dla dzieci
(4)
Legimi
(4)
Mapy
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Artykuły
(3)
Fotografie
(3)
Komiksy
(3)
Muzyka
(3)
Powieść
(3)
Poezja
(2)
Dramaty
(2)
Komiks
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Poradniki
(2)
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Bajki dla dzieci z puzlami
(1)
Biografia
(1)
Edipresse Książki
(1)
Encyklopedia
(1)
Esej
(1)
Kaiązki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Ksiązki dla dzieci (z puzlami)
(1)
Książki dla dzieci ( z puzlami)
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Książki obrazkowe
(1)
Literatura popularno-naukowa
(1)
Poezja dla dzieci
(1)
Poezje
(1)
Poradniki i przewodnik
(1)
Poradniki, przewodniki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Proza940
(1)
Publikacje dydaktyczn
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Wolumin
(1)
Wolumin nc
(1)
książki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Mruka Henryka
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Walancik-Ryba Karolina
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
2 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
E-book
W koszyku
Z recenzji: "… monografia dotyczy problematyki, która spotkała się z niewielkim zainteresowaniem piśmiennictwa. Istniejące publikacje z zakresu prawa pochodzą z reguły z okresu sprzed wejścia w życie ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej lub też dotyczą głównie zagadnień pedagogiczno-psychologicznych. Nie budzi moim zdaniem wątpliwości potrzeba opublikowania recenzowanej monografii, która umiejętnie łączy zagadnienia teoretyczne z praktycznymi". dr hab. Grzegorz Jędrek, prof. UKSW
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej