Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Dostępność
dostępne
(12)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(7)
Czytelnia dla Dorosłych
(5)
Autor
Ambler Tim
(1)
Armstrong Gary
(1)
Bartołd Robert
(1)
Datko Marek
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Komor Marcin
(1)
Kotler Philip
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozielski Robert
(1)
Loska Magdalena
(1)
Penc Józef
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Ries Al
(1)
Rydel Maciej
(1)
Trout Jack
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Łukiewicz-Kostro Renata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(6)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
Powieść amerykańska
(1420)
Kobieta
(1238)
Powieść polska
(1169)
Literatura polska
(762)
Poezja polska
(758)
Marketing
(-)
Rodzina
(723)
Powieść angielska
(695)
Przyjaźń
(641)
Wojna 1939-1945 r.
(639)
Miłość
(610)
Polska
(606)
Tajemnica
(581)
Pamiętniki polskie
(565)
Literatura dziecięca polska
(487)
Relacje międzyludzkie
(484)
Romans
(443)
Kryminał
(396)
Zwierzęta
(357)
Śledztwo i dochodzenie
(313)
Zabójstwo
(303)
Literatura młodzieżowa polska
(275)
Dramat polski
(269)
Rodzeństwo
(262)
Trudne sytuacje życiowe
(258)
II wojna światowa (1939-1945)
(256)
Publicystyka polska
(255)
Nastolatki
(249)
Powieść sensacyjna
(249)
Sekrety rodzinne
(249)
Powieść obyczajowa
(244)
Uczucia
(239)
Opowiadanie polskie
(230)
Relacja romantyczna
(229)
Powieść francuska
(221)
Małżeństwo
(216)
Dziewczęta
(207)
Policjanci
(198)
Wybory życiowe
(198)
Dzieci
(197)
Thriller
(197)
Boże Narodzenie
(192)
Wojsko
(191)
Powieść historyczna
(186)
Dziecko
(182)
Powieść niemiecka
(179)
Magia
(178)
Literatura
(173)
Osoby zaginione
(168)
Żydzi
(162)
Opowiadanie dziecięce polskie
(158)
Satyra polska
(154)
Koty
(146)
Psy
(146)
Powieść młodzieżowa polska
(144)
Życie codzienne
(141)
Warszawa
(140)
Ludzie a zwierzęta
(135)
Matki i córki
(135)
Fantasy
(131)
Wychowanie w rodzinie
(128)
Przestępczość zorganizowana
(125)
Wakacje
(124)
Język polski
(119)
Szkice literackie polskie
(118)
Uczniowie
(118)
Dziennikarze
(115)
Historia
(113)
Uprowadzenie
(111)
Podróże
(109)
Literatura dziecięca angielska
(107)
Filozofia
(106)
Powieść rosyjska
(106)
Seryjni zabójcy
(103)
Dziadkowie i wnuki
(101)
Ludobójstwo
(101)
Ojcowie i córki
(95)
Poszukiwania zaginionych
(95)
Sztuka
(95)
Chłopcy
(91)
Felieton polski
(91)
Ruch oporu
(91)
Powieść psychologiczna
(90)
Zakochanie
(88)
Marzenia
(87)
Ludzie bogaci
(86)
Kultura
(85)
Literatura dziecięca
(85)
Reportaż polski
(84)
Arystokracja
(82)
Listy polskie
(82)
Pisarze
(82)
Polacy za granicą
(82)
Poezja dziecięca polska
(81)
Prywatni detektywi
(79)
Zemsta
(79)
Literatura młodzieżowa angielska
(78)
Powieść przygodowa
(77)
Zdrada
(77)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(76)
Pisarze polscy
(75)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Podręczniki
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(The Financial Times przedstawia)
Tyt. org.: "A financial times guide to marketing: from advertising to Zen" 1996
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), -? koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowych metod budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, -? koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, -? najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, -? koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społeczni
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca edukacja konsumenta powodują, że zmniejsza się jego lojalność wobec marki czy firmy. Aby skutecznie działać w tych warunkach przedsiębiorstwo powinno wyróżniać się wśród innych uczestników rynku, stworzyć swój własny wizerunek w świadomości nabywców. Instrumentalny wyraz marketingu sponsorskiego jakim jest sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mając w świadomości pozytywny wizerunek firmy zasługującej na zaufanie, dokonają zakupu jej produktów, co ma przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / pod red. Robert Kozielski. - Wyd.3, poszerz. - Kraków : Wolters Kluwer Polska, 2008. - 584 s. ; 24 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej